مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 11:472022-06-26سياسي

یادداشت| از تبار هابیلیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، رضا شاعری فعال فرهنگی_رسانه ای به مناسبت سالروز حادثه ترور ناموفق حضرت آیت الله خامنه ای در سال 1360 یادداشتی نوشت؛ چند روز پیش در در نماز جمعه تهران به خاطر آشوب های خیابانی که به پا کرده بودند گفته بود: من سوابق شما و ضعف هایتان را می دانم، شما خودتان را در تاریخ رسوا کردید و حرف های خود را تخطئه کردید.

مقابله خود با دولت اسلامی را به حساب ارتجاع می گذارید.

ارتجاع با منطق اسلام یا منطق کمونیست؟ ارتجاع در منطق اسلام یعنی ارتداد و مرتجع شما هستید.

چند هفته ای بود که دستگاه رسانه ای دشمنانِ انقلاب اسلامی، شبهات فراوانی را درباره نظام اسلامی مطرح می کردند و حالا خطیب جمعه تهران عزمش را جزم کرده بود و مسجد به مسجد، محله به محله می رفت در میان مردم جنوب شهر و با آن ها سخن می گفت.

شبستان مسجدجامع ابوذر پر شده بود از مردم محله و نیمی از مستمعان بیرون دَر نشسته بودند و صحبت های امام جمعه وقت تهران را می شنیدند.

بچه های بسیجی با لباس خاکی ها و محاسن و موهای یک وری شانه کرده که خاصه آن روزگار بود دور تا دور مسجد ایستاده بودند، پارچه سفید رنگ روی دیوار مسجد ابوذر تهران در روزهای داغ تیر ماه 60 آرام آرام تکان می خورد؛ صدای سید علی جوان با همان شور و حال خاص در کوی و برزن می پیچید، از ارتجاع منافقین می گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| از تبار هابیلیان

یادداشت| از تبار هابیلیان